Ремонтно-відновлювальні роботи

У зв'язку з проведенням ремонтно-відновлювальних робіт на ІІ Донецькому водоводі, буде припинена подача питної води з 8-00 20.08.2018р в окремі райони міста до закінчення ремонтних робіт

Державний контроль за додержанням законодавства про працю

Головним спеціалістом апарату міської ради та її виконавчого комітету (функції інспектора праці) Кочергіною Іриною Анатоліївною, посвідчення № 1007, відповідно до пункту 33 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 року № 295, з метою інформування роботодавця та працівників про найбільш ефективні способи дотримання законодавства про працю, моніторингу стану його дотримання, проведено відвідування суб'єктів господарювання: Бокало О.О., Бітюкову О.І., Біляєву І.Є., ТОВ «Житлово-будівельний сервіс», торгівельний кіоск по вул. Європейська 28а, Попову К.І., ТОВ «НАК» згідно реєстру інспекційних відвідувань ГУ Держпраці у Донецькій області.

0 02 04 b89309df2b960fc6f55cf243abcd6077b531ad64ddad2bda869a221e53cdc8f3 a6e32e99

В ході зустрічі головним спеціалістом апарату міської ради та її виконавчого комітету (функції інспектора праці) роз’яснені положення чинного законодавства України в частині:
--- своєчасності та у повному обсязі оплати праці,
--- дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці,
--- оформлення трудових відносин.
Запропоновано прийняти участь у семінарі в серпні місяці на теми: «Переваги оформлення трудових відносин відповідно до чинного законодавства України»,
Рекомендовано:
--- дотримуватись вимог законодавства про працю,
---використовуватипрацюнайманихпрацівниківтільки при офіційномуукладаннітрудової угоди на повний робочий час,
--- розрізняти трудові відносини та відносини цивільно-правового характеру,
--- при використанні праці найманих працівників вести кадровудокументацію,
--- виплатузаробітної плати проводити не рідшедвохразів на місяць через проміжок часу, що не перевищує 16 календарнихднів, не пізніше семи днівпіслязакінченняперіоду, за якийздійснюєтьсявиплата,
--- не порушувати строки виплати заробітної плати,
--- проводитиіндексаціюзаробітної плати,
--- надавати відпустку згідно затвердженого графіка,
--- оплачувати відпусткузгідно діючого законодавства,
--- нарахуватикомпенсацію за невикористанувідпустку,
--- здійснювати оплату за роботи в надурочний час, у святкові, неробочі та вихідні дні.

Стела з вишивкою

З нагоди відзначення в місті 27-ї річниці незалежності України, в рамках запланованих заходів, активно ведеться робота з благоустрою міста Костянтинівка. На днях завершилися роботи біля стели на в’їзді до м.Костянтинівка зі сторони Дружківки - її пофарбовано та прикрашено вишивкою.

20180815 125223

Українські орнаменти невдовзі прикрасять і центральну вулицю міста – пр.Ломоносова (вони будуть нанесені на бетонні опори вздовж дороги).

Чергове засідання виконкому міської ради

15.08.2018 відбулося чергове засідання виконкому міської ради.

20180815 140959

На засіданні виконкому були розглянуті:

- інформація про виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 17.11.2015 № 309 «Про хід виконання заходів по зниженню материнської та малюкової смертності в м. Костянтинівці»;

а також питання, які стосуються життєдіяльності міста, соціального захисту, питання відділів і управлінь міської ради.

Звіт про проведену роботу сектором контролю загального відділу Костянтинівської міської ради за 6 місяців 2018 року

Сектор контролю загального відділу міської ради працює згідно Конституції України, Регламенту виконкому міської ради, Інструкції з діловодства у виконавчому комітеті міської ради , плану роботи загального відділу міської ради.

Питання виконавської дисципліни щонеділі заслуховуються на апаратній нараді при міському голові. У поточному році для надання практичної допомоги сектором контролю загального відділу згідно плану роботи проведено 11 перевірок:
- 6 з питання діловодства та контролю (в управлінні комунального господарства та міському фінансовому управлінні, у відділі у справах сім`ї та молоді, та ін.);
- 5 з питання контролю виконання за розпорядженнями голови облдержадміністрації та рішеннями виконавчого комітету міської ради.
За результатами перевірок підготовлені довідки на заступників міського голови для реагування.
З метою підвищення виконавчої дисципліни та якісної підготовки документів у секторі контролю загального відділу, згідно графіку пройшли стажування 6 спеціалістів управлінь та відділів, відповідальних за контроль(управління комунального господарства - 1, управління освіти - 1, відділ у справах сім`ї та молоді- 1 та ін.).
За підзвітний період сектором контролю загального відділу підготовлено:
- проект розпорядження міського голови від: 31.01.2018 №33-р «Про зняття з контролю розпоряджень міського голови»;
- проект рішення виконавчого комітету від 31.01.2018 №21 «Про зняття з контролю рішень виконавчого комітету міської ради».
- 33 контроль-нагадувань для управлінь, відділів, служб виконавчого комітету міської ради та комунальних підприємстві міста;
- 42 звіта;
- 6 зведених переліків за розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, розпорядженнями міського голови, рішеннями виконавчого комітету міської ради;
- 6 довідок за документами, які надійшли з прокуратури;
- 6 інформацій за дорученнями міського голови.
Щомісячно сектором контролю загального відділу ведеться реєстр змін до розпоряджень голови облдержадміністрації ,міського голови, рішень виконкому міської ради та листів, які взяті на довгостроковий контроль.
За 6 місяців 2018-2017 років зареєстровано та відпрацьовано:
- 3199(3058) документів вхідної документації.
З них
- 2496(2375) документів відпрацьовано в комп`ютерній програмі;
- 703(683) документи, які не підлягають реєстрації, судів, доповідних.
Зареєстровано та відпрацьовано документів вихідної документації:
- 2230 (2124) документів вихідної документації - 1573 (1598) документів листів відповідей).
За 6 місяців 2018 року в порівнянні з 2017 роком, згідно плану - графіку на контролі знаходилось –1338 (1070 )документів вхідної документації, які надійшли з вищих органів влади, та інших документів, які підлягали реєстрації з урахуванням минулих років , з них :
- 97(68) розпоряджень голови облдержадміністрації, у т.ч. –49(30) розпоряджень минулих років;
- 834(850) листів органів вищої влади, у т.ч. – 64(84) листів минулих років;
- 115(152) інші документи( управлінь, суспільних організацій, закладів міста), у т.ч. – 8 минулих років.
- 195 (153) розпоряджень міського голови, у т.ч. – 49 розпоряджень минулих років;
- 97(114) рішень виконавчого комітету міської ради, у т.ч. – 132 рішень виконавчого комітету міської ради минулих років.

© 2016 Костянтинівська міська рада.
Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт.
logo gray small
logo footer
85114, м.Костянтинівка, вул. Олекси Тихого, 260
Тел./факс приймальні: +38 062 724-36-10
Для відправлення запиту на отримання публічної інформації:
тел./факс: +38 062 724-03-93 E-mail: publ@konstrada.gov.ua  
Для офіційної кореспонденції:
E-mail: kon.v@dn.gov.ua