Звіт про проведену роботу за 6 місяців 2017 року сектором контролю загального відділу Костянтинівської міської ради
Сектор контролю загального відділу міської ради працює згідно Конституції України, Регламенту виконкому міської ради, Інструкції з діловодства у виконавчому комітеті , плану роботи загального відділу міської ради.
Питання виконавської дисципліни щонеділі заслуховуються на апаратній нараді при міському голові. У поточному році для надання практичної допомоги сектором контролю загального відділу згідно плану роботи проведено 12 перевірок:
- 6 з питання діловодства та контролю (в управлінні комунального господарства та міському фінансовому управлінні);
- 6 з питання контролю виконання документів по розпорядженням голови облдержадміністрації та рішенням виконкому міської ради.
За результатами перевірок підготовлені довідки на заступників міського голови для реагування.
За підзвітний період сектором контролю загального відділу підготовлено:
- проект розпорядження міського голови від 27.01.2017 №36-р «Про зняття з контролю розпоряджень міського голови»;
- проект рішення виконкому від 18.01.2017 №21 «Про зняття з контролю рішень міськвиконкому».
- 27 контроль-нагадувань для управлінь, відділів, служб міськвиконкому та закладів міста;
- 30 звітів;
- 4 зведених переліки по розпорядженням голови обласної державної адміністрації, розпорядженням міського голови, рішенням міськвиконкому;
- 2 зведений перелік по виконанню за контрольними розпорядженнями облдержадміністрації;
- 6 довідки за документами, які надійшли з прокуратури;
- 6 інформацій за дорученнями міського голови.
Щомісячно сектором контролю загального відділу ведеться реєстр змін до розпоряджень міського голови, рішень виконкому міської ради та листів, які взяті на довгостроковий контроль.
За 6 місяців 2017-2016 роки зареєстровано та відпрацьовано:
- 3058 (2734) документа вхідної документації:
- З них
- 2375(2019) документа відпрацьовано в комп`ютерній програмі;
- 683(715) документи, які не підлягають реєстрації, судів, доповідних.
Зареєстровано та відпрацьовано документів вихідної документації:
- 2124 (2518) документів вихідної документації - 1598 (2005) документів листів відповідей).
За 6 місяця 2017 року згідно плану - графіку на контролі знаходилось – 1070 документів вхідної документації які надійшли з вищих органів влади, та інших документів які підлягали реєстрації з урахуванням минулих років , з них
- 68 розпоряджень голови облдержадміністрації, у т.ч. – 30 розпоряджень минулих років;
- 850 листів вищестоящих органів влади, у т.ч. - 84 листів минулих років;
- 152(141) інші документи( управлінь, суспільних організацій, закладів міста).