Центр надання адміністративних послуг
Центр надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради
Адреса: 85114, Донецька область, м. Костянтинівка, вул.Олекси Тихого, 260, будівля Костянтинівської міської ради, приміщення ЦНАП (1 поверх)
Телефон: (06272) 4-19-92, (06272) 4-02-77
Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Веб-сайт: konstrada.gov.ua
Графік прийому відвідувачив у Центрі надання
адміністративних послуг
Понеділок, вівторок, середа, четвер: 8.00 до 17.00,
п’ятниця: 8.00 до 15.45
без перерви на обід.
Вихідні субота, неділя.
Центр надання адміністративних послуг (вхід до Центру) розташований в будівлі виконавчого комітету Костянтинівської міської ради.
Є зручні під’їзні шляхи та місця паркування автомобільного транспорту для суб’єктів звернення
Дістатися до Центру надання адміністративних послуг у м. Костянтинівка можливо громадським транспортом:
з мікрорайону «Нулевой», та зупинку «Налоговая» маршрутним автобусом № 2 зупинка «Міськвиконком».
з залізничного вокзалу маршрутним автобусом № 1 зупинка «Міськвиконком».
Графік прийому відвідувачів у віддаленому робочому місці Центру надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради
Адреса: 85102, Донецька область, м. Костянтинівка, пр. Ломоносова, 156, каб. 109 (колишня будівля Костянтинівської райдержадміністрації), приміщення ЦНАП (1 поверх)
Графік роботи:
понеділок, вівторок, середа, четвер: з 8.00 до 17.00,
п’ятниця: з 8.00 до 15.45.
без перерви на обід.
Вихідні субота, неділя.
Телефон: (099) 47 66 135
Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Веб-сайт: konstrada.gov.ua
Центр надання адміністративних послуг розташований в колишній будівлі Костянтинівської райдержадміністрації.
Є зручні під’їзні шляхи та місця паркування автомобільного транспорту для суб’єктів звернення
Дістатися до Центру надання адміністративних послуг у м. Костянтинівка можливо громадським транспортом:
з мікрорайону «Нулевой» маршрутним автобусом № 2 зупинка «Денталь»; з залізничного вокзалу маршрутним автобусом № 1 зупинка «Денталь».
Інформацію про Реєстр адміністративних послуг Ви можете дізнатися за електронною адресою: kmu.gov.ua.
Діяльність Центру надання адміністративних послуг у м. Костянтинівка постійно вдосконалюється. Ми прагнемо зробити його роботу максимально ефективною та зручною для кожного з Вас.
Свої побажання і пропозиції щодо організації роботи віддаленого робочого місця Центру та підвищення якості надання послуг просимо Вас надсилати на електрону адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Усі Ваші побажання будуть узагальнені і обов’язково враховані в подальшій роботі.
Освітній серіал на платформі Дія щодо електронного цифрового підпису.
https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-signature
Шановний відвідувач!
Бланки заяв адміністративних послуг
Інформаційні та технологічні картки
Центр надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради відкриває послуги з первинної реєстрації транспортних засобів та заміни посвідчень водія.
Центр надання адміністративних послуг розширює надання адміністративних послуг, аби вони стали більш доступніші для громадян.
Впроваджено відповідні послуги з первинної реєстрації транспортних засобів та заміни посвідчень водія (без складання іспитів), у тому числі замість втраченого або викраденого.
Вартість оформлення послуг складає:
1. Заміна водійських посвідчень становить 219 грн.;
2. Перереєстрація колісних транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва та країн СНД з видачею свідоцтва про реєстрацію без заміни номерного знаку — 371,63 грн, іноземного виробництва 409,15 грн.;
3. Реєстрація, перереєстрація колісних транспортних засобів усіх категорій вітчизняного виробництва та країн СНД з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків 493,01 грн., іноземного виробництва 530.53 грн.;
4. Реєстрація, перереєстрація мототранспорту вітчизняного виробництва та країн СНД з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків 449,65 грн., іноземного виробництва 487.17 грн.;
5. Реєстрація, перереєстрація причепа вітчизняного виробництва та країн СНД з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерного знака 428,23 грн., іноземного виробництва 465,75 грн.
Новий сервіс «Мобільний ЦНАП» для людей, які не можуть самостійно звернутися до Центру надання адміністративних послуг.
Для отримання адміністративної послуги із застосуванням сервісу «Мобільний ЦНАП» треба звернутися до Центру надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради (вул. Олекси Тихого, буд. 260) особі, що представляє суб’єкта звернення (зробити це може хтось із рідних, знайомих, уповноважена особа за довіреністю або соціальний працівник шляхом заповнення та підтвердженням особистим підписом заявки). До заявки також потрібно додати підтверджуючий документ про стан здоров’я встановленого зразка.
Відповідно до Регламенту ЦНАП (затверджений рішенням міської ради від 21.11.2019 № 6/26-1874) суб’єкти звернення, яким можуть надаватися адміністративні послуги за допомогою пересувного віддаленого місця адміністратора, належать особи з інвалідністю I групи та інші особи, які, за висновком лікарсько-консультативної комісії, не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, а також громадяни похилого віку старше 70 років, не здатні до самообслуговування, за попереднім записом від родичів, або знайомих вищезазначених осіб.
Сервіс здійснюється на безоплатній основі та за місцем реєстрації/проживання суб’єкта звернення.
За детальною інформацією звертайтеся за телефонами (06272) 4-02-77, (06272) 4-19-92, до Центру надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради за адресою: м. Костянтинівка, вул. Олекси Тихого, буд. 260 або шляхом електронного звернення на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Шановні відвідувачі!
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та Указу Президента України від 13.03.2020 № 87/2020 про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.03.2020 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» на території України з метою запобігання поширенню коровавірусу запроваджено відповідні обмежувальні протиепідемічні заходи.
До покращення епідемічної ситуації у ЦНАП Костянтинівської міської ради запроваджено додаткові санітарно-епідеміологічні заходи, у зв’язку з чим, заявникам рекомендовано:
- відкласти (перенести) звернення до ЦНАП у разі не терміновості (не нагальності) отримання адміністративної послуги;
- отримувати послуги в електронній формі, з переліком яких можна ознайомитись на сайті http://konstrada.gov.ua/tsnap;
- звертатись до ЦНАП із заявами через поштові відправлення (перелік послуг, перелік необхідних документів, зразки та бланки заяв можна знайти на сайті;
- отримувати результати надання адміністративних послуг засобами поштового зв’язку;
- не рекомендоване одночасне перебування у ЦНАП більше 4 суб’єктів звернень;
- відстань між суб’єктами звернення, що перебувають у будівлі ЦНАП, та між працівниками ЦНАП під час обслуговування повинна становити не менше 1 метра;
- за необхідності, прийом суб’єктів звернення у ЦНАП та консультування здійснюється за попереднім записом за телефонами +380627241992, +380627240277, через електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (це дозволяє виключити необхідність очікування на обслуговування);
- останні 10 хвилин кожної години у приміщенні ЦНАП проводиться дезінфекція приміщень та їх провітрювання;
- заявникам з ознаками інфекційного захворювання до ЦНАП вхід ЗАБОРОНЕНО без індивідуальних засобів захисту (масок) та рекомендовано, за можливості, отримати послугу в електронній формі.
Шановні відвідувачі Центру надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради!
Звертаємо Вашу увагу що в Україні працює Єдиний державний портал адміністративних послуг, завдяки якому громадяни можуть замовити та отримати чимало довідок та документів, часто навіть не виходячи з дому чи офісу.
Це портал, на якому зібрана вся інформація про адмінпослуги, всі нормативні вимоги. На порталі можна авторизуватись за ЕЦП (електронним цифровим підписом) та подавати заявки на послуги, підвантажувати всі необхідні документи, які одразу потрапляють у систему електронного документообігу та отримувати електронний документ у відповідь.
Ознайомитись з повним переліком онлайн послуг можна за посиланням: https://poslugy.gov.ua/info/services
«Електронні сервіси» органів виконавчої влади
Мінекономрозвитку на виконання вимог Закону України “Про адміністративні послуги” та інших нормативно-правових актів забезпечує функціонування Єдиного державного порталу адміністративних послуг (my.gov.ua) та проводить роботи з його модернізації і розширення функціональних можливостей.
На сьогодні на Єдиному державному порталі адміністративних послуг (далі – Портал) розміщено інформацію щодо:
- майже 1000 адміністративних послуг: електронні форми заяв у форматі doc та pdf, які можливо завантажити, перелік документів, необхідний для їх отримання, місце та способи отримання, нормативно-правові акти, якими регулюється надання послуг тощо;
- 44 органів влади та понад 750 центрів надання адміністративних послуг (їх адреси, порядок роботи та посилання на веб-сайти).
Зазначене представлення забезпечує I-ІІ базовий рівень надання послуг, визначений Стратегією реформування державного управління України на 2016-2020 роки (розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.06.2016 №474) (далі ‒ Стратегія).
Для зручності користувачів на Порталі розміщено відеоінструкції щодо реєстрація персонального кабінету, використання сервісів Порталу, замовлення послуг з ліцензування зовнішньоекономічної діяльності та оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним носієм.
Створено версію Порталу для людей з порушенням зору.
Користувач на сьогодні має можливість замовити та отримати в електронному вигляді 34 адміністративні послуги (за повним циклом, IV базовий рівень надання послуг, визначений Стратегією), а саме послуги Мінекономрозвитку (15 послуг), ДАБІ (14 послуг), Держгеокадастру (1 послуга), Мінприроди (1 послуга), Держкомтелерадіо (1 послуга), Мінсоцполітики (1 послуга), Нацкомфінпослуг (комплексна послуга, яка надається в 11 сферах діяльності та 64 підсферах страхування), а також записатись за допомогою електронної черги на прийом для отримання паспорта громадянина України та паспорта для виїзду закордон (10 послуг).
Також, на Порталі створено посилання на 30 послуг, які надаються в електронному вигляді на інших інформаційних ресурсах, а саме ресурси Мін’юсту (14 послуг), Держгеокадастру (6 послуг), Державної служби з надзвичайних ситуацій (6 послуг), Пенсійного фонду (2 послуги), Державної фіскальної служби (1 послуга) та Мінсоцполітики (1 послуга).
Електронні сервіси Міністерства юстиції України
https://kap.minjust.gov.ua
• Отримання документів з державних реєстрів Міністерства юстиції України в режимі on-line
• Реєстраційні дії у державних реєстрах України в електронному вигляді
• Пошук інформації у державних реєстрах України
ОН-Лайн Будинок Юстиції
https://online.minjust.gov.ua/
1. Отримати повторні документи про державну реєстрацію актів цивільного стану: свідоцтва про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені, а також відповідні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
2. Здійснити державну реєстрацію громадської організації, зі статусом юридичної особи.
Електронні адміністративні послуги Міністерства екології та природних ресурсів України
http://e-eco.gov.ua
Реєстрація декларації про відходи
Електронні адміністративні послуги Міністерства внутрішніх справ України
http://odk.mvs.gov.ua/
За даним посиланням наявна можливість замовити довідку про несудимість.
Портал електронних послуг Державної служби України з надзвичайних ситуацій
https://e-services.dsns.gov.ua/
Реєстрація декларацій відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (неохідно мати електронно-цифровий підпис)
Національний банк України BankID
https://id.bank.gov.ua/
Загальна інформація щодо можливих способів електронної ідентифікації громадян через українські банки для надання адміністративних послуг через Інтернет.
Електронні адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень,
https://kap.minjust.gov.ua/services
За цим посиланням можна:
- отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- перевірити документ, виданий державним реєстратором за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- отримати інформацію про стан розгляду заяви, що була подана державному реєстратору у паперовому вигляді;
- попередньо подати заяву про державну реєстрацію. адміністративних послуг через Інтернет.
Електронні адміністративні послуги у сфері діяльності Державної архітектурно-будівельної інспекціі
https://e-dabi.gov.ua
Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт
Декларація про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта
Повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт
Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорту
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду
Повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорту
Декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду
Електронні сервіси Державного земельного кадастру
https://e.land.gov.ua/services
За даним посиланням наявна можливість:
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
Видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки
Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
До відома!
При замовленні витягу з Державного земельного кадастру через електронний сервіс в графі "прізвище, ім'я, по батькові заявника" необхідно зазначати осіб, які звертаються за отриманням витягу. Згідно з пп. 175, 176, 177 «Порядку ведення Державного земельного кадастру», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051, витяг з Державного земельного кадастру видається фізичній або юридичній особі за умови їх ідентифікації Для підвищення комфорту та зручності громадян та з метою вдосконалення програмного забезпечення Державного земельного кадастру впроваджена функціональна можливість державної реєстрації земельної ділянки з подачею заяви через особистий електронний кабінет сертифікованими інженерами-землевпорядниками.
Сертифікований інженер-землевпорядник, зареєструвавшись в особистому електронному кабінеті, може скористатись даним видом послуги в будь-який зручний для них час, без черг та обмежень.
Забрати вже виготовлений витяг можна у обраному ЦНАПі.
Увага! Даним функціоналом неможливо скористатися у разі внесення відомостей в Державний земельний кадастр про земельні ділянки, утворені шляхом поділу або об’єднання, а також для земельних ділянок, що вносяться на підставі існуючого державного акта або договору оренди без кадастрового номеру.
При зверненні в ЦНАП за отриманням витягу заявник повинен пред'явити паспорт або інший документ, що засвідчує особу. При вказівці в цій графі інших осіб (нотаріус, власник земельної ділянки і т.д.) необхідно додатково пред'явити документи, що засвідчують повноваження діяти від імені цієї особи, а в разі померлого власника отримання такого витягу неможливо.
Послуги державної міграційної служби
https://dmsu.gov.ua/services/online.html
Сервіс дозволяє записатися до електронної черги на оформлення біометричних документів – у понад 300 підрозділах міграційної служби.