Інформація для бізнесу

Зміни додатку до річного плану закупівель на 2017 рік Виконкому Костянтинівської міської ради, 04052790 (найменування замовника, код за ЄДРПОУ)

Зміни додатку до річного плану закупівель на 2017 рік Виконкому Костянтинівської міської ради, 04052790 (найменування замовника, код за ЄДРПОУ)

Зміни додатку до річного плану закупівель на 2017 рік Виконкому Костянтинівської міської ради, 04052790 (найменування замовника, код за ЄДРПОУ)

Річний план закупівель на 2018 рік

Додаток до річного плану закупівель на 2018 рік

Зміни додатку до річного плану закупівель на 2018 рік

Річний план закупівель на 2017 рік

Зміни до річного плану закупівель на 2017 рік

Додаток до річного плану закупівель на 2017 рік

РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2016 рік виконкому Костянтинівської міської ради

Додаток до річного плану закупівель на 2016 рік

Зміни до річного плану закупівель на 2016 рік

Зміни до додатку річного плану закупівель на 2016 рік

Зміни до додатку річного плану закупівель на 2016 рік

Информация о наличии на территории города Константиновки свободных земельных участков и  промышленных площадок для предложений потенциальным инвесторам

Додаток до річного плану закупівель на 2015 рік виконкому Костянтинівської міської ради

Перелік об’єктів комунальної власності, до яких може застосовуватися державно-приватне партнерство

Закон України від 25.03.2014 №1155-ХІІ"Про внесення змін до деяких законів України щодо включення відомостей про діючих юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців до Єдиного державного реєстру"

ОБ’ЄКТИ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ м.КОСТЯНТИНІВКИ, ЯКІ НЕ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ СТАНОМ НА 30.06.2017 р.

Програма «U-LEAD з Європою»

ОБ’ЄКТИ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ м.КОСТЯНТИНІВКИ, ЯКІ НЕ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ СТАНОМ НА 01.10.2017 р.

 

site logo

 

 

До відома зацікавлених осіб!


Про проведення
Бізнес - форуму


Доводимо до відома, що 18-19 жовтня 2017 року у м. Маріуполь (вул. Харлампіївська,17 ДК «Молодіжний») відбудеться Бізнес - форум «Business4Women».
Захід організує Центр підтримки бізнесу у місті Краматорськ за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку у рамках ініціативи ЕU4 Business Європейського союзу.
Учасники Форуму обговорять питання щодо новітніх національних та європейських ініціатив, ролі громадських та бізнес - об'єднань у розвитку жіночого підприємництва, актуальних програм фінансової підтримки бізнесу, можливостей та викликів на шляху підприємницької діяльності жінок. В рамках Форуму будуть презентувати історії успіху жінок - підприємниць, відбудеться нагородження за кращі конкурсні роботи «Чому я вибираю власний бізнес», а також проведені майстер-класи для бажаючих.
Враховуючи вищевикладене, просимо проінформувати представників бізнесу та бізнес об єднань.
Більш детальну інформацію щодо проведення та участі у Форумі, можливо отримати звернувшись до контактної особи Наталя Іванова за телефонами: +380626471076; +380629523396; 05047144 або е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

Умови участі у Девятому регіональному конкурсі
«Підприємець року Донецької області – 2017»

1. Загальні положення.
1.1. У конкурсі беруть участь повнолітні громадяни України, які відносяться до керівного складу малих підприємств вищої та середньої ланок не менше 2 років (номінації «Start-Up року») або фізичні особи - підприємці, що зареєстровані у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (згідно з Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців») у Донецькій області.
1.2. Участь в конкурсі є безкоштовною.
1.3. Кандидати на участь у конкурсі подають до виконкомів міських рад та райдержадміністрацій наступні документи:
 анкету – заяву (додаток №1);
 рейтинговий профіль підприємства або підприємця-фізичної особи (додаток №2);
 копію Свідоцтва про Державну реєстрацію підприємства або підприємця-фізичної особи;
 копії документів, що підтверджують особу кандидата (паспорт) та його досягнення (дипломи, статті, відзнаки, а також інформація про фестивалі, форуми, конференції, конкурси тощо, в яких приймав участь, наукові відкриття, розробки тощо);
 2 фотокартки.
1.4. Документи, що подаються, поверненню не підлягають.
2. Номінації конкурсу.
2.1. Конкурс проводиться за наступними номінаціями:
-«Підприємець року в галузі промисловості»;
-«Підприємець року в галузі сільського господарства»;
-«Підприємець року в галузі торгівлі»;
-«Підприємець року в галузі послуг»;
-«Підприємець року в галузі житлово-комунального господарства»;
-«Підприємець року в галузі інноваційної діяльності та новітніх технологій»;
-«За високий рівень соціальної відповідальності в малому бізнесі»;
-«За активну підтримку малого бізнесу».
2.2. За кожною номінацією за підсумками оцінок Експертної ради визначається один Переможець та два Лауреати конкурсу.
2.3. Для проведення кваліфікованої оцінки конкурсних документів учасників створюється Експертна рада у кількості 10 осіб. До складу Експертної ради входять представники облдержадміністрації, Донецької торгово-промислової палати, Регіонального фонду підтримки підприємництва в Донецькій області, сектору Державної регуляторної служби у Донецькій області, вищих навчальних закладів Донецькій області та незалежні експерти.
3. Термін та етапи проведення конкурсу.
3.1. Термін проведення конкурсу – квітень - серпень 2017 року.
3.2. Конкурс проводиться у чотири етапи:
I етап - прийом заявок та документів претендентів на звання “Підприємець року ” за номінаціями здійснюється до 01 червня 2017 року на місцевому рівні виконавчими органами міських рад, рад об’єднаних територіальних громад, райдержадміністраціями, та передається до Експертної ради.
II етап – розгляд, аналіз та оцінка заявок та конкурсних документів Експертною радою (липень – серпень 2017 року).
III етап - підсумкове засідання Експертної ради, визначення Лауреатів та Переможців регіонального конкурсу згідно з поданими документами та результатами співбесіди з претендентами за потребою (серпень 2017 року).
IV етап - святкова церемонія нагородження Лауреатів та Переможців регіонального конкурсу “Підприємець року Донецької області” відбуватиметься в рамках святкування Дня підприємця.

 

Шановні суб’єкти підприємницької діяльності!

В рамках реалізації заходів Регіональної програми розвитку малого і середнього підприємництва в Донецькій області на 2017-2018 роки, затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 27.03.2017 №266, облдержадміністрація спільно з Донецькою торгово-промисловою палатою та Регіональним фондом підтримки підприємництва по Донецькій області в рамках святкування Дня підприємця ініціюють проведення Дев’ятого регіонального конкурсу «Підприємець року Донецької області – 2017». Основною метою проведення конкурсу є реалізація регіональних ініціатив в області розвитку малого підприємництва, пошук і нагородження активних підприємців за вагомий внесок в економічне та соціальне життя суспільства, стимулювання самореалізації особистості, позитивних зрушень у галузі розвитку підприємництва і в економічному середовищі області.
У конкурсі можуть взяти участь повнолітні громадяни України, які відносяться до керівного складу малих підприємств вищої та середньої ланок або підприємці-фізичні особи, що зареєстровані у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у Донецькій області не менше 2 років. Участь у конкурсі є безкоштовною.
Конкурс проводиться за наступними номінаціями:
-«Підприємець року в галузі промисловості»;
-«Підприємець року в галузі сільського господарства»;
-«Підприємець року в галузі торгівлі»;
-«Підприємець року в галузі послуг»;
-«Підприємець року в галузі житлово-комунального господарства»;
-«Підприємець року в галузі інноваційної діяльності та новітніх технологій»;
-«За високий рівень соціальної відповідальності в малому бізнесі»;
-«За активну підтримку малого бізнесу».
За кожною номінацією за підсумками оцінок Експертної ради визначається один Переможець – та два Лауреати конкурсу.
Процедура проведення конкурсу планується в два етапи. Перший етап проводиться на базі виконкому Костянтинівської міської ради шляхом залучення до участі у конкурсі активних представників підприємництва і визначення лауреатів по кожній номінації (до 1 червня).
Другий етап включатиме визначення Експертною радою конкурсу переможців із числа кандидатур міст і районів .
Інформаційні матеріали щодо проведення Дев’ятого регіонального конкурсу «Підприємець року Донецької області – 2017» додаються.
У разі бажання приймати участь у конкурсі звертайтеся до відділу економіки і торгівлі виконкому (каб. 316, тел. 4-39-34, 4-03-49, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

 

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
КЕРІВНИКА ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ


Про порядок часткової
компенсації відсоткових ставок
за кредитами, що надаються на
реалізацію проектів суб’єктів
малого і середнього підприємництва


Відповідно до Закону України «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні», Бюджетного кодексу України, розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 24 грудня 2015 року № 760 «Про обласний бюджет на 2016 рік» (зі змінами), Регіональної програми розвитку малого і середнього підприємництва в Донецькій області па 2015-2016 роки, затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 11 червня 2015 року № 270 (зі змінами), керуючись статтею 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та з метою забезпечення сприятливих умов для розвитку малого і середнього підприємництва в області:
1. Затвердити Порядок часткової компенсації відсоткових ставок за кредитами, що надаються на реалізацію проектів суб'єктів малого і середнього підприємництва
2. Це розпорядження набирає чинності з дня його опублікування.
3. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на департамент економіки облдержадміністрації (Свинаренко О.І.). контроль - на першого заступника голови облдержадміністрації Вілінського Є.С.

Голова облдержадміністрації керівник обласної війсіьково-цивільної адміністрацій –
П.І. Жебрівський

 

Інформація про участь у Міжнародному Бізнес Форумі «SUBF 2015», що пройде в м. Кошице,Словаччина, ЄС, 20-23 квітня 2015 року.

Ми є ексклюзивним з боку України організатором Міжнародного Бізнес Форуму «SUBF 2015»,що пройде в м. Кошице, Словаччина, ЄС, 20-23 квітня 2015 року. Форум є першою українською площадкою для вітчизняних експортерів на терені ЄС, що дозволяє зібрати велику кількість закордонних інвесторів та замовників без галузевого обмеження.
6 лютого питання підтримки Форуму «SUBF 2015» було піднято Прем’єр Міністром Словаччини Роберто Фіцо під час зустрічей з Президентом та Прем’єр Міністром України. Перші особи нашої держави зголосилися підтримати цей захід. Наразі вже є офіційні листи про підтримку від МЕРТ та МЗС України, в процесі згода на підтримку багатьма іншим високими та фаховими інституціями.
10 лютого на базі ТПП України в Києві відбулася широка презентація Форуму. Те саме пройшло в регіонах: 11 лютого – Кривий Ріг, 12 лютого – Дніпропетровськ, 13 лютого – Кременчук. Нажаль ми фізично не можемо охопити кожне значне місто України.
Ми пропонуємо Вам статус Офіційного Партнера Форуму, що зокрема дозволить координувати присутність на Форумі підприємств з Вашого міста. Доречи Форум вже має підтримку від Міністерств, крайових властей та міста Кошице в Словаччині. Форум пройде в «Культурпарк Кошице» - який відбудовано з нагоди визнання Кошице Культурною столицею Європи 2013. На Форумі очікуються гості з десятків країн: бізнесмени, інвестори, посадовці.
Ми зі свого боку робимо і робитимемо все для якомога якіснішої організації Форуму. Ми розуміємо, що наразі це питання життя держави. Бо без явної перспективи назовні та економічного поступу – війну не виграти, країну не перебудувати. Ми самі зі сходу України – Кривого Рогу на Дніпропетровщині, тому дуже чітко розуміємо ситуацію, до того ж ми їздимо містами України і проводимо зустрічі з бізнесом. Форум може дати перспективу сотням бізнесменів в Україні, це дуже важливо, бо ті сотні стануть зразком для десятків тисяч інших: хтось збільшить віру в шлях України до ЄС, а хтось просто в нього нарешті повірить, хтось отримає прямі замовлення, хтось партнерів, хтось інвесторів.

Просимо Вас прийняти наші пропозиції та підтримати Форум. Про жодне фінансування з Вашого боку не йдеться!

Більш детальну інформацію можна отримати за телефоном
(050) 13-39-050- Мирошников Д.В.

 

Информация для работодателей и наемных работников города


Отсутствие оформленных трудовых отношений с наемными работниками - довольно частое явление в нашей стране. Особенно это присуще частным предпринимателям, которые с целью минимизации налогообложения и других сопутствующих затрат не выполняют предписания законодательства в части надлежащего оформления работников.
Трудовой договор заключается в письменной форме, составляется в двух экземплярах, каждый из которых подписывается сторонами. Один экземпляр договора должен быть передан работнику, другой – хранится у работодателя.
В трудовом договоре прописываются условия оплаты труда, режим рабочего времени и времени отдыха, компенсации за тяжелую работу или работу с вредными условиями труда.
Работники, осуществляющие трудовую деятельность без оформления трудового договора, не получают всех социальных гарантий, предусмотренных трудовым законодательством.
Естественно, что в случае выявления соответствующих фактов, предпринимателя ждет наступление ответственности, о которой пойдет речь в данной статье.
Итак, данное нарушение следует рассматривать с двух позиций.
Первая – это само по себе не оформление работника как нарушение законодательства о труде, за которое предусмотрена административная и уголовная ответственность.
Вторая – это последствия от такого не оформления (например, не перечисление в бюджет налогов при выплате зарплаты). При этом ответственность может быть применена как административная, так и в виде финансовых санкций, установленных Налоговым кодексом Украины.
Рассмотрим эти две стороны подробно.
Сначала напомним, что статьей 24-1 КЗоТ Украины предусмотрено, что в случае заключения трудового договора между работником и предпринимателем последний должен в недельный срок с момента фактического допуска работника к работе зарегистрировать заключенный в письменной форме трудовой договор в государственной службе занятости в порядке, определенном Министерством труда и социальной политики Украины в Приказе №260 от 08.06.2001г.
Согласно ст. 41 КоАП нарушения требований законодательства о труде влекут за собой наложение штрафа на должностных лиц предприятий, учреждений и организаций независимо от формы собственности и предпринимателей от тридцати до ста не облагаемых налогом минимумов доходов граждан (510-1700 грн.).
Уголовная ответственность установлена статьей 172 Уголовного кодекса Украины, в соответствии с которой за грубое нарушение законодательства о труде на виновного налагается штраф до 50 не облагаемых налогом минимумов доходов граждан (850 грн) или лишение права занимать определенные должности или заниматься определенным видом деятельности на срок до 3 лет, либо исправительные работы на срок до двух лет.
При этом понятие «грубое нарушение законодательства о труде» является оценочным понятием. Нередко правоохранительные органы под грубым нарушением законодательства о труде понимают не оформление трудовых отношений с работниками.
Что касается последствий от не оформления работника, то здесь ответственность может наступить за не перечисление налогов и сборов в бюджет, не предоставление информации о выплате доходов.
а) согласно п. 119.2 Налогового кодекса Украины за не предоставление, предоставление с нарушением установленных сроков, представление не в полном объеме, с недостоверными сведениями или с ошибками налоговой отчетности о суммах доходов, начисленных (уплаченных) в пользу налогоплательщиков, о суммах удержанного с них налога влекут за собой наложение штрафа в размере 510 гривен.
Те же действия, совершенные налогоплательщиком, к которому в течение года было применен штраф за такое же нарушение, влекут за собой наложение штрафа в размере 1020 гривен.
б) пунктом 120.1 НКУ установлена ответственность за неподачу или несвоевременную подачу налогоплательщиком или другими лицами, обязанными начислять и уплачивать налоги, сборы налоговых деклараций (расчетов) в виде штрафа в размере 170 гривен (при повторном нарушении – 1020 гривен).
в) в соответствии со ст. 163 КоАП не удержание или не перечисление в бюджет сумм налога на доходы физических лиц при выплате физ.лицу доходов, несообщение или несвоевременное сообщение государственным налоговым инспекциям по установленной форме сведений о доходах граждан влечёт за собой предупреждение или наложение штрафа на должностных лиц предприятий, учреждений и организаций, а также на предпринимателей в размере от двух до трёх необлагаемых минимумов доходов граждан (34-51 грн.).
г) стоит учесть, что выявление факта трудовых отношений и выплат зарплаты неоформленному работнику влечет за собой последующее доначисление налога с доходов работника (НДФЛ) и связанных с этим штрафных санкций.
В частности, согласно п. 127.1. НКУ не начисление, не удержание и/или неуплата (не перечисление) налогов, в том числе налоговым агентом, до или во время выплаты дохода в пользу другого налогоплательщика влекут за собой наложение штрафа в размере 25 процентов суммы налога, подлежащей начислению и/или уплате в бюджет.
При этом, за весь период неуплаты НДФЛ налоговым агентом с момента наступления срока его уплаты до момента погашения начисляется пеня из расчета 120 процентов годовых учетной ставки НБУ.
Таким образом, при выявлении фактов несоблюдения работодателем законодательства относительно заключения трудового договора, не оформления трудовых отношений с наемными работниками орган ГНС определит сумму налогового обязательства по НДФЛ. По результатам рассмотрения материалов проверки налоговая инспекция примет налоговые уведомления-решения о доначислении предпринимателю неуплаченных налогов и применении штрафных санкций, предусмотренных статьями 119, 120 и 127 НКУ.
д) не следует забывать и о Едином социальном взносе. Так, доначисление суммы НДФЛ для предпринимателя в случае выявления нарушения оформления наемного работника, приводит к обязательствам по Единому социальному взносу.
Согласно п.11 ст.25 Закона «О ЄСВ» за неуплату или несвоевременную уплату ЕСВ Пенсионный фонд применяет штрафные санкции в размере 10% от суммы неуплаты. Также, за каждый день просрочки сроков уплаты платежа на сумму недоимки начисляется пеня в размере 0,1% от суммы недоимки за каждый день.
е) за не перечисление ЕСВ предусмотрена и административная ответственность статьей 165-1 КУоАП в виде штрафа от 340 до 510 грн.
Касательно приема на работу несовершеннолетних лиц, то согласно ст. 188 КЗоТ допускается принимать на работу только несовершеннолетних лиц, которые уже достигли 16 лет. Как исключение, с согласия одного из родителей, можно принимать на работу и лиц, достигших 15 лет.
Для подготовки молодежи к производительному труду допускается прием на работу учащихся общеобразовательных школ, профессионально-технических и средних специальных учебных заведений для выполнения легкой работы, не причиняющей вреда здоровью и не нарушающего процесса обучения, в свободное от учебы время по достижении ими 14-летнего возраста с согласия одного из родителей или лица, его заменяющего.
Предупреждение работодателям: при выявлении нарушений, связанных с отсутствием официального оформления трудовых отношений с работниками, виновным лицам грозит привлечение к административной и уголовной ответственности.

На основание распоряжения городского головы от14.08.2013 №211-р создана городская рабочая группа по вопросам легализации выплаты заработной платы и занятости населения. В состав рабочей группы входят руководители отделов городского совета а также Управление ПФУ, управление статистики, Константиновское ОГНИ, городской центр занятости.
Положение
о городской рабочей группе по вопросам легализации
выплаты заработной платы и занятости населения

1. Городская рабочая группа по вопросам легализации выплаты заработной платы и занятости населения (далее рабочая группа) является постоянно действующим совещательным органом.

2. Рабочая группа в своей деятельности руководствуется Конституцией Украины и законом Украины, актами Президента Украины и Кабинета Министров Украины, приказами центральных органов исполнительной власти, распоряжениями председателя Донецкой областной государственной администрации, расположениями городского головы и решениями городского совета и его исполнительного комитета.

3. Основными заданиями рабочей группы являются:
- организация работы по обеспечению легализации выплаты заработной платы и занятости населения;
- определение механизмов и способов решения вопросов относительно легализации выплаты заработной платы и занятости населения.

4. Рабочая группа в соответствии с возложенными на нее заданиями:
- осуществляет сбор и мониторинг информации о фактах нелегальной выплаты заработной платы и занятости населения;
- проводит анализ состояния дел и причин возникновения проблем, связанной с легальной выплатой заработной платы и занятости населения;
- внедряет новые механизмы по предотвращению нелегальной выплаты заработной платы и занятости населения;
- организовывает проведение семинаров-совещаний по вопросам легализации трудовых отношений.

5. Рабочая группа имеет право:
- получать в установленном порядке от отделов, управлений, служб городского совета, предприятий, организаций и учреждений всех форм собственности информацию, необходимую для выполнения возложенных на нее заданий;
- приглашать на свои заседания представителей городского совета и его исполнительного комитета, руководителей предприятия, организаций и учреждений всех форм собственности для рассмотрения вопросов по легализации выплаты заработной платы и занятости населения;
- привлекать к участию в своей работе представителей городского совета и его исполнительного комитета, предприятий учреждений и организаций по согласованию с их руководителями.

 

 

 

 

© 2016 Костянтинівська міська рада.
Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт.
logo gray small
logo footer
85114, м.Костянтинівка, вул. Олекси Тихого, 260
Тел./факс приймальні: +38 062 724-36-10
Для відправлення запиту на отримання публічної інформації:
тел./факс: +38 062 724-03-93 E-mail: publ@konstrada.gov.ua  
Для офіційної кореспонденції:
E-mail: kon.v@dn.gov.ua