Шановні заявники!

Зверніть увагу, що виконком Костянтинівської міської ради не здійснює листування в службових цілях з електронними поштовими скриньками у доменних зонах: *.ru , *.su та інших російських публічних поштових серверів.

Звернення громадян

Введіть П.І.Б.
Введіть адресу.
Введіть коректний Email.
Введіть тему звернення.
Введіть суть звернення.
Петевірка
Невірно введено код перевірки

Відтепер до Костянтинівської міської ради можна звернутися за допомогою електронного звернення. Текст електронного звернення автоматично надходитиме в МВК та реєструватиметься у секторі роботи із зверненнями. Розглядатиметься звернення згідно чинного законодавства. Тобто, якщо не потребуватиме додаткового роз’яснення, то відповідь запитувач отримає упродовж 15 днів. В іншому випадку, термін розгляду становить 30 днів. В електронному зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Також потрібно вказати електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне). Застосування електронного цифрового підпису не вимагається. Разом з тим, звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через 10 днів від дня його надходження.


 

КОСТЯНТИНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

від 21.12.2016 № 365-р

Про затвердження графіків особистого і виїзного прийомів громадян,
проведення телефонного звʼязку з населенням «Гаряча лінія»
керівними працівниками виконкому Костянтинівської міської
ради, прийомів громадян, які потребують безоплатної первинної
правової допомоги, на 2017 рік

Детальніше >>>

Про затвердження графіків особистого і виїзного прийомів громадян, проведення телефонного звʼязку з населенням «Гаряча лінія» керівними працівниками виконкому Костянтинівської міської  ради, прийомів громадян, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, на 2017 рік

 ГРАФІК виїзного прийому громадян керівними працівниками виконкому Костянтинівської міської ради на 2017 рік


П О Р Я Д О К організації та проведення особистого та виїзного прийомів громадян, чергування на телефонному зв'язку з населенням «Гаряча лінія» та особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги

КОСТЯНТИНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

МІСЬКОГО ГОЛОВИ


від 23.02.2017 № 57-р

Про Положення про організацію
роботи «Телефону довіри»

Керуючись пунктом 18 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 №280/97-ВР (зі змінами),, на виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР (зі змінами), Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідно до розпорядження голови Донецької облдержадміністрації від 05.03.2008 №78 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008», з метою удосконалення роботи із зверненнями громадян:

1. Затвердити Положення про організацію роботи «Телефону довіри» (додається).
2. Начальнику загального відділу Мальцевій І.В. забезпечити оприлюднення даного розпорядження на офіційному веб-сайті Костянтинівської міської ради.
3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови
від 03.02.2012 №48-р «Об утверждении Положения об организации работы «Телефона доверия».
4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Журавльова О.І.

Секретар міської ради Ю.Г.Разумний

ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядження
міського голови
23.02.2017№57-р

ПОЛОЖЕННЯ
про організацію роботи «Телефону довіри»

1. Загальні положення

1.1. «Телефон довіри» утворюється для вдосконалення роботи із зверненнями громадян, посилення зворотного зв'язку з населенням, оперативного реагування на гострі проблеми життєдіяльності мешканців територіальної громади м.Костянтинівка, врахування їх пропозицій з питань соціально – економічного розвитку міста.
1.2. Це Положення розроблено відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України "Про звернення громадян", Конституції України, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян в органи державної влади та органи місцевого самоврядування», розпорядження голови Донецької облдержадміністрації від 05.03.2008 №78 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008».
1.3. Головною метою роботи «Телефону довіри» є надання соціально – інформаційних
послуг особам, які опинилися в складній життєвій ситуації.
1.4. Надання допомоги особам, які звернулися на «Телефон довіри», здійснюється на безоплатній основі і базується на принципах законності, гуманізму, дотримання прав людини, доступності, анонімності й конфіденційності, професійності, відповідальності за дотриманням етичних і правових норм, відсутності політичного, ідеологічного або релігійного тиску на абонента, добровільності у прийнятті допомоги.

2.Організація роботи

2.1. Робота «Телефону довіри» організовується та припиняється згідно із розпорядженням міського голови.
2.2. «Телефон довіри» функціонує у секторі по роботі зі зверненнями громадян загального відділу міської ради кожну п'ятницю місяця з 15 до 16 години за телефоном
4-06-44.
2.3. Сектор з роботи із зверненнями громадян загального відділу міської ради веде:
- облік жителів міста, які звернулися на «Телефон довіри» у відповідності з вимогами Інструкції з діловодства в роботі із зверненнями громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах,організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації;
- інформаційне консультування по телефону щодо вирішення гострих проблем життєдіяльності мешканців міста.
Відповідно до вимог статей 5, 7, 15, 16, 19 Закону України «Про звернення громадян» взаємодіє, співпрацює з управліннями, відділами, службами міської ради, комунальними підприємствами, установами і організаціями міста з метою надання ефективної інформаційно-консультативної та оперативної допомоги громадянам, які звернулися на «Телефон довіри», у вирішенні порушених ними питань.
2.4. Спеціалісти сектору з роботи із зверненнями громадян загального відділу міської ради несуть відповідальність згідно із чинним законодавством за розголошення інформації, яку вони отримують від мешканців, і повинні використовувати її лише з метою вирішення проблем громадян, які звернулися на «Телефон довіри».
2.5.Організація роботи «Телефону довіри» покладається на начальника загального відділу міської ради, який здійснює загальне керівництво роботою «Телефону довіри» та має право:
- організовувати оперативний розгляд порушених громадянами питань, які надійшли до виконкому міської ради за «Телефоном довіри» та отримувати від управлінь, відділів, служб міської ради, комунальних підприємств, установ і організацій міста результати їх вирішення;
- здійснювати внутрішній моніторинг ефективності роботи «Телефону довіри» та звітувати про свою роботу перед керуючим справами виконкому щомісяця про кількість громадян, які звернулися на «Телефон довіри», і результати розгляду порушених ними питань.
2.6. Керівники і працівники управлінь, відділів, служб міської ради, комунальних підприємств , установ і організацій міста повинні розглядати звернення мешканців, які надійшли на «Телефон довіри», оперативно реагувати для своєчасного вирішення проблем життєдіяльності мешканців міста та повідомляти результати розгляду порушених питань спеціалістам сектору з роботи зі зверненнями громадян загального відділу міської ради.

Керуючий справами виконкому О.І.Журавльов

Підготовлено загальним відділом

Начальник відділу І.В. Мальцева

Аналітична довідка
про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2017 року
виконкому Костянтинівської міської ради

Протягом 1 кварталу 2017 року у виконкомі міської ради проводилась системна робота зі зверненнями громадян, спрямована на їх своєчасний розгляд, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008, розпоряджень голови облдержадміністрації з даного напрямку роботи.
За звітний період до виконкому міської ради надійшло 171(-9) звернення громадян. Із загальної кількості звернень письмових - 88 (-17); усних - 51 (-2); з вищих органів влади 32 (+10). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження звернень громадян до виконкому міської ради та вищих органів влади на 5% менше, ніж у аналогічному періоді 2016 року.
Повторних звернень, як і у минулому році, за звітний період не надходило. Проте, протягом звітного періоду збільшилось надходження колективних звернень громадян у порівнянні з минулорічним періодом. Цей показник по колективним зверненням склав 21(+2) звернення (12 % від загальної кількості звернень), що на 10 % більше показника минулого року (19 звернень).
Керівництвом виконкому міської ради з початку поточного року контролювалось 85% звернень громадян. Рівень виконавської дисципліни склав 99 %. Порушень термінів розгляду звернень не припущено, проте в ході перевірки був встановлений недолік щодо надання механізму оскарження. За втручанням керівництва виконкому позитивно вирішені
16,5 % (24) від загальної кількості контрольних звернень (145), надані роз’яснення на 47,5 % (69), у вирішенні 9 % (13) звернень – відмовлено. Цьому сприяла проведена робота з вивчення причин та обставин, що породжують звернення, систематичний аналіз випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог громадян, проявів халатності при розгляді звернень тощо. Робота зі зверненнями громадян знаходиться під постійним контролем міського голови, керівних працівників виконкому міської ради. Разом з тим, у стадії розгляду залишається 39 звернень (23%). За звітний період зареєстровано 26 не контрольних звернень, з яких одне – повернуто, два звернення переслані, два - не розглядалось (листи незрозумілого змісту).
Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) розпорядженням міського голови від 21.12.2016 № 365-р «Про затвердження графіків особистого і виїзного прийомів громадян, проведення телефонного зв’язку з населенням «Гаряча лінія» керівними працівниками виконкому Костянтинівської міської ради, прийомів громадян, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, на 2017 рік» затверджено графіки особистого та виїзного прийомів громадян, проведення телефонного зв’язку з населенням «Гаряча лінія» керівників міськвиконкому, графік особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції виконкому міської ради.
За 1 квартал 2017 року проведено 62 особистих прийомів, 10 виїзних прийомів громадян за місцем їх мешкання, 4 “Гарячих ліній” керівництвом виконкому міської ради. Усього за звітний період розглянуто 51 усне звернення громадян, з них повністю задоволено 11 звернень або 21,6%. Порушень графіків проведення особистого, виїзного прийомів, чергування на телефонному зв’язку «Гаряча лінія» протягом кварталу не було.
Проведення вищезгаданих прийомів сприяє зменшенню кількості звернень громадян. Крім того, громадяни на місцях отримують всю необхідну допомогу з важливих питань, а саме: питання житлово-комунального сектору, пенсійного забезпечення та соціального захисту, підтримки переселенців з зони АТО тощо. Ця форма роботи у виконкомі міської ради допомагає краще вивчити запити і настрої людей, виявляти найбільш слабкі ланки, невирішені питання в соціально-економічному розвитку міста, ухвалювати обґрунтовані рішення, сприяє покращенню роботи в цілому та надає можливість громадянам звернутися на місцях до керівництва міста.
На засіданні виконкому міської ради 15.02.2017 розглянуто питання «Про стан виконавської дисципліни у виконкомі міської ради з розгляду звернень громадян за 2016 рік», прийняте рішення №42. В процесі підготовки питання на засідання виконкому проведено детальний аналіз характеру звернень громадян, причин їх надходження як в органи місцевого самоврядування, так і до вищих органів державної влади. Велику увагу приділено підвищенню особистого контролю посадових осіб, на яких покладено обов’язки з розгляду звернень громадян.
З метою здійснення оперативного аналізу за кількістю звернень, звернень до органів влади вищого рівня, колективних звернень, контролю за дотриманням термінів виконання звернень у звітному періоді проведено 3 засідання комісії виконкому міської ради з питань розгляду звернень громадян. У порядку денному кожного засідання, першим питанням заслуховувалась інформація про проведення «Днів контролю». Також на засіданнях комісій заслуханий звіт керівників житлово-комунальних підприємства про стан роботи зі зверненнями громадян, розглянуто 1 звернення.
Робочою групою виконкому міської ради по проведенню перевірок результатів розгляду звернень громадян та обставин надходження повторних та колективних звернень громадян перевірено 5 звернень, недоліків в роботі комунальних підприємств не встановлено. На засіданнях робочої групи розглядалися основні проблемні питання, що порушували громадяни у своїх зверненнях, аналізувалися причини надходження звернень до органів влади вищого рівня, Урядової гарячої лінії, якість підготовки і прийняття рішень з проблемних питань соціально-економічного напрямку.
Взагалі за 1 квартал 2017 року у зверненнях громадян порушено 205(-2) питань, з яких вирішено по суті (у 106 зверненнях) 141 питання, що складає 69% від загальної кількості порушених питань. Є підстави говорити про недостатній рівень позитивного вирішення проблем мешканців міста, який пояснюється погодними умовами, незадовільною роботою житлово-комунальних підприємств з надання послуг населенню та утриманню житла, недостатнім фінансуванням на початку року, обмеженість коштів на вирішення поточних проблем та низький життєвий рівень громадян, через що й недостатню платоспроможність населення по сплаті комунальних послуг.
За характером питань:
- питання комунального та дорожнього господарства займають перше місце і становлять 38,5% (79(+2)) від загальної кількості питань, їх кількість у порівнянні з минулим роком майже не змінилась, що свідчить про недостатній рівень виконання звернень громадян з цього напрямку;
- соціальні питання посідають друге місце та становлять 30% від загальної кількості порушених питань (61 (-5)). Насамперед це питання надання матеріальної допомоги. Міською радою вишукана можливість надати протягом 1 кварталу матеріальну допомогу 30 громадянам, у тому числі 2 учасникам АТО, на загальну суму 30,3тис.грн.
- питання житлової галузі посідають третє місце і становлять 23% (48 (+3)) від загальної кількості питань, їх кількість у порівнянні з минулорічними показниками також збільшилась.
Протягом 1 кварталу 2017 року через обласний контактний центр до міськвиконкому надійшло 323 звернення громадян, в тому числі безпосередньо до обласного контактного центру - 22. Показник позитивно виконаних звернень становить 24%. Звертаємо увагу, більша частина звернень надійшла від мешканців міста та внутрішньо переміщених осіб з питань призначення та виплати соціальної допомоги, субсидії, надання гуманітарної допомоги.
Протягом звітного періоду у міській газеті “Прапор індустрії” надруковано 5 матеріалів щодо роботи зі зверненнями громадян. На сторінках газети надавалися відповіді керівників місцевих органів на чисельні звернення громадян про розгляд найбільш гострих, суспільно-значущих проблем, оголошення про проведення «Гарячих ліній», інформацій про проведення особистих та виїзних прийомів керівників тощо. На офіційному веб-сайті розміщено 3 інформації щодо роботи зі зверненнями громадян, а саме графіки особистого та виїзного прийомів, чергування на телефонному зв’язку «Гаряча лінія», інформація про роботу «Телефону довіри», законодавчі акти, об’яви тощо.
Щомісячно, кожний третій четвер місяця, проводяться засідання консультативно-правової ради. Протягом звітного періоду надана правова допомога 4 мешканцям міста.
Триває робота «Мобільного офісу» управління соціального захисту населення. Протягом звітного періоду здійснено 13 виїздів, прийнято 135 мешканців міста.
Триває практика перевірки міськвиконкомом підприємств, установ, організацій міста по роботі зі зверненнями громадян. Проведено 3 перевірки, по виявленому одному порушенню комунальній установі надана практична допомога.
17.02.2017 проведена навчальна нарада з керівниками підприємств та спеціалістами по роботі зі зверненнями громадян, яким надана методична допомога.
Стажування проводиться за планом, затвердженим керуючим справами виконкому міської ради. Пройшли стажування 3 спеціалісти, складені звіти про стажування.
Аналітична довідка надана для ознайомлення заступникам міського голови, керівникам управлінь і відділів виконкому міської ради.


Міський голова С.Д.Давидов

Мірошниченко,0500320291

Погоджено:
Керуючий справами виконкому О.І.Журавльов

 

© 2016 Костянтинівська міська рада.
Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт.
logo gray small
logo footer
85114, м.Костянтинівка, вул.Правобережна, 260
Тел./факс приймальні: +38 062 724-36-10
Для відправлення запиту на отримання публічної інформації:
тел./факс: +38 062 724-03-93 E-mail: publ@konstrada.gov.ua  
Для офіційної кореспонденції:
E-mail: kon.v@dn.gov.ua