Центр надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради

Адреса: 85114, Донецька область, м.Костянтинівка, вул.Олекси Тихого, 260, будівля Костянтинівської міської ради, приміщення ЦНАП (1 поверх)
Телефон: (06272) 4-19-92, (06272) 4-02-77
Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Веб-сайт: konstrada.gov.ua

Графік прийому відвідувачив у Центрі надання
адміністративних послуг

Понеділок, вівторок, середа, четвер: 8.00 до 17.00,
п’ятниця: 8.00 до 15.45
без перерви на обід.
Вихідні субота, неділя.

Центр надання адміністративних послуг (вхід до Центру) розташований в будівлі виконавчого комітету Костянтинівської міської ради.
Є зручні під’їзні шляхи та місця паркування автомобільного транспорту для суб’єктів звернення

Дістатися до Центру надання адміністративних послуг у м. Костянтинівка можливо громадським транспортом:
з мікрорайону «Нулевой», та зупинку «Налоговая» маршрутним автобусом № 2 зупинка «Міськвиконком».
з залізничного вокзалу маршрутним автобусом № 1 зупинка «Міськвиконком».

Діяльність Центру надання адміністративних послуг у м. Костянтинівка постійно вдосконалюється. Ми прагнемо зробити його роботу максимально ефективною та зручною для кожного з Вас.
Свої побажання і пропозиції щодо організації роботи Центру та підвищення якості надання послуг просимо Вас надсилати на електрону адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Усі Ваші побажання будуть узагальнені і обов’язково враховані в подальшій роботі.

 

Інформація про діяльність Центру надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради за підсумками 2018 року

Детально про роботу Центру надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради (контакти, перелік адміністративних послуг, графік роботи) можна ознайомитись за посиланням: http://konstrada.gov.ua/tsnap
Центр надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради(далі – ЦНАП) - це структурний підрозділ міської ради, який створений рішенням Костянтинівської міської ради від 23.05.2013 року № 6/32-608 .
Адреса: 85114, Україна, Донецька область, місто Костянтинівка, вулиця Олекси Тихого, 260 (будівля виконавчого комітету Костянтинівської міської ради, 1-й поверх, 118 каб.)
Телефон /факс: (06272) 4-19-92, 4-02-77
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Рішенням міської ради від 30.03.2017 № 6/75-1358 (із змінами від 21.12.2017 № 6/81-1503, від 17.05.2018 № 6/85-1581) визначений перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради (99 видів послуг).
До уваги громадян та суб’єктів звернень!
Відповідно до Регламенту ЦНАП, затвердженого рішенням Костянтинівської міської ради від 28.11.2013 №6/37-707 «Про затвердження регламенту роботи Центру надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради», у ЦНАП здійснюється попередній запис суб’єктів звернень на прийом до адміністратора на певну визначену дату (день) та час.
Попередній запис може здійснюватися шляхом:
1. Особистого звернення до адміністратора – будівля ЦНАП;
2. За телефоном – (06272) 4-19-92, 4-02-77;
У разі запізнення суб’єкта звернення на прийом за попереднім записом більш ніж на 5 хвилин попередній запис анулюється. У цьому випадку суб’єкт звернення може подати документи в загальному порядку або записатися на певну дату та час вдруге.
Довідково про ЦНАП
ЦНАП розташовано в зручній частині міста, на 1-му поверсі адміністративної будівлі, загальною площею 120 кв. м. Приміщення ЦНАП має зону очікування та зону обслуговування. Біля будівлі розташоване місце для паркування автомобілів. Для осіб з обмеженими фізичними можливостями приміщення оснащене пандусом з поручнями.
В зоні очікування розміщені інформаційні стенди зі зразками заповнення заяв та переліком документів, необхідних для отримання адміністративних послуги. Для зручності відвідувачів є персональне робоче місце для роботи з комп'ютером, WI-FI доступ до мережі Інтернет, розташовані зручні місця для заповнення документів та очікування.
ЦНАП приймає відвідувачів з 8 до 17 годин без перерви. Вихідні – субота, неділя та святкові дні.
На виконання ст. 8 Закону України «Про адміністративні послуги» на кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені і затверджені інформаційні та технологічні картки, які передані для роботи адміністраторам ЦНАП.
Протягом 2018 року взагалі до ЦНАП звернулось 3700 заявників, надано 3632 адміністративних послуг.

Складові розвитку ЦНАП у 2019 -2021 роках, та реалізація проекту по розбудові ЦНАП за адресою: Донецька область, місто Костянтинівка, проспект Ломоносова, 105-А.
Планується реконструкція приміщення колишньої будівлі ЗОШ № 12 за адресою: Донецька область, місто Костянтинівка, проспект Ломоносова, 105-А для розміщення Центру надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради, та Соціального офісу.
Розроблена проектна документація, отримано експертний звіт щодо проектної документації «Реконструкція будівлі школи за адресою: м. Костянтинівка, пр. Ломоносова, 105-А під створення Центру надання адміністративних послуг та Соціального офісу» від 29.01.2018 № 05-0678-17 філії Державного підприємства «Укрдержбудекспертиза» у Донецькій області, та затверджено замовником (Наказ від 31.01.2018 № 1 відділу капітального будівництва міськвиконкому м. Костянтинівка).
Проектна документація розглянута регіональною конкурсною комісією з проведення оцінки та попереднього конкурсного відбору інвестиційних програм і проектів, отримано позитивні результати попереднього конкурсного відбору на 2019 рік, що можуть реалізовуватись за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку.
Загальна сума на розробку проектно-кошторисної документації складає 699854,64 грн., у тому числі: 649433, 87 грн. – розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту, 1966,42 грн. – технічні умови на установку приладів обліку теплової енергії в приміщенні, 47000,00 грн. – проведення експертизи проектно-кошторисної документації проекту будівництва, 1454, 35 грн. – виготовлення технічних умов на водопостачання, та водовідведення.
Початок будівництва об’єкту відповідно до проектно-кошторисної документації планується за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку у 2019 році після фінансування будівельних робіт, та отримання дозволу про початок виконання будівельних робіт (клас наслідків СС2).
Загальна кошторисна вартість будівництва об’єкту «Реконструкція будівлі школи за адресою: місто Костянтинівка, пр. Ломоносова, 105-А під створення Центру надання адміністративних послуг, та Соціального офісу» в поточних цінах станом на 26.01.2018 складає 74768,372 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи 34773,661 тис. грн., устаткування 21145,212 тис. грн., інші витрати 18849,499 тис. грн., з урахуванням на те, що будівництво буде розпочато у 2019 році.

 

«Електронні сервіси» органів виконавчої влади

Мінекономрозвитку на виконання вимог Закону України “Про адміністративні послуги” та інших нормативно-правових актів забезпечує функціонування Єдиного державного порталу адміністративних послуг (my.gov.ua) та проводить роботи з його модернізації і розширення функціональних можливостей.
На сьогодні на Єдиному державному порталі адміністративних послуг (далі – Портал) розміщено інформацію щодо:
- майже 1000 адміністративних послуг: електронні форми заяв у форматі doc та pdf, які можливо завантажити, перелік документів, необхідний для їх отримання, місце та способи отримання, нормативно-правові акти, якими регулюється надання послуг тощо;
- 44 органів влади та понад 750 центрів надання адміністративних послуг (їх адреси, порядок роботи та посилання на веб-сайти).
Зазначене представлення забезпечує I-ІІ базовий рівень надання послуг, визначений Стратегією реформування державного управління України на 2016-2020 роки (розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.06.2016 №474) (далі ‒ Стратегія).
Для зручності користувачів на Порталі розміщено відеоінструкції щодо реєстрація персонального кабінету, використання сервісів Порталу, замовлення послуг з ліцензування зовнішньоекономічної діяльності та оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним носієм.
Створено версію Порталу для людей з порушенням зору.
Користувач на сьогодні має можливість замовити та отримати в електронному вигляді 34 адміністративні послуги (за повним циклом, IV базовий рівень надання послуг, визначений Стратегією), а саме послуги Мінекономрозвитку (15 послуг), ДАБІ (14 послуг), Держгеокадастру (1 послуга), Мінприроди (1 послуга), Держкомтелерадіо (1 послуга), Мінсоцполітики (1 послуга), Нацкомфінпослуг (комплексна послуга, яка надається в 11 сферах діяльності та 64 підсферах страхування), а також записатись за допомогою електронної черги на прийом для отримання паспорта громадянина України та паспорта для виїзду закордон (10 послуг).
Також, на Порталі створено посилання на 30 послуг, які надаються в електронному вигляді на інших інформаційних ресурсах, а саме ресурси Мін’юсту (14 послуг), Держгеокадастру (6 послуг), Державної служби з надзвичайних ситуацій (6 послуг), Пенсійного фонду (2 послуги), Державної фіскальної служби (1 послуга) та Мінсоцполітики (1 послуга).

Електронні сервіси Міністерства юстиції України
https://kap.minjust.gov.ua
• Отримання документів з державних реєстрів Міністерства юстиції України в режимі on-line
• Реєстраційні дії у державних реєстрах України в електронному вигляді
• Пошук інформації у державних реєстрах України

ОН-Лайн Будинок Юстиції
https://online.minjust.gov.ua/
1. Отримати повторні документи про державну реєстрацію актів цивільного стану: свідоцтва про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені, а також відповідні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
2. Здійснити державну реєстрацію громадської організації, зі статусом юридичної особи.

Електронні адміністративні послуги Міністерства екології та природних ресурсів України
http://e-eco.gov.ua
Реєстрація декларації про відходи

Електронні адміністративні послуги Міністерства внутрішніх справ України
http://odk.mvs.gov.ua/
За даним посиланням наявна можливість замовити довідку про несудимість.

Портал електронних послуг Державної служби України з надзвичайних ситуацій
https://e-services.dsns.gov.ua/
Реєстрація декларацій відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (неохідно мати електронно-цифровий підпис)

Національний банк України BankID
https://id.bank.gov.ua/
Загальна інформація щодо можливих способів електронної ідентифікації громадян через українські банки для надання адміністративних послуг через Інтернет.

Електронні адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень,
https://kap.minjust.gov.ua/services
За цим посиланням можна:
- отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- перевірити документ, виданий державним реєстратором за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- отримати інформацію про стан розгляду заяви, що була подана державному реєстратору у паперовому вигляді;
- попередньо подати заяву про державну реєстрацію. адміністративних послуг через Інтернет.

Електронні адміністративні послуги у сфері діяльності Державної архітектурно-будівельної інспекціі
https://e-dabi.gov.ua
Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт
Декларація про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта
Повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт
Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорту
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду
Повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорту
Декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду

Електронні сервіси Державного земельного кадастру
https://e.land.gov.ua/services
За даним посиланням наявна можливість:
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
Видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки
Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
До відома!
При замовленні витягу з Державного земельного кадастру через електронний сервіс в графі "прізвище, ім'я, по батькові заявника" необхідно зазначати осіб, які звертаються за отриманням витягу. Згідно з пп. 175, 176, 177 «Порядку ведення Державного земельного кадастру», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051, витяг з Державного земельного кадастру видається фізичній або юридичній особі за умови їх ідентифікації Для підвищення комфорту та зручності громадян та з метою вдосконалення програмного забезпечення Державного земельного кадастру впроваджена функціональна можливість державної реєстрації земельної ділянки з подачею заяви через особистий електронний кабінет сертифікованими інженерами-землевпорядниками.
Сертифікований інженер-землевпорядник, зареєструвавшись в особистому електронному кабінеті, може скористатись даним видом послуги в будь-який зручний для них час, без черг та обмежень.
Забрати вже виготовлений витяг можна у обраному ЦНАПі.
Увага! Даним функціоналом неможливо скористатися у разі внесення відомостей в Державний земельний кадастр про земельні ділянки, утворені шляхом поділу або об’єднання, а також для земельних ділянок, що вносяться на підставі існуючого державного акта або договору оренди без кадастрового номеру.
При зверненні в ЦНАП за отриманням витягу заявник повинен пред'явити паспорт або інший документ, що засвідчує особу. При вказівці в цій графі інших осіб (нотаріус, власник земельної ділянки і т.д.) необхідно додатково пред'явити документи, що засвідчують повноваження діяти від імені цієї особи, а в разі померлого власника отримання такого витягу неможливо.

Послуги державної міграційної служби
https://dmsu.gov.ua/services/online.html
Сервіс дозволяє записатися до електронної черги на оформлення біометричних документів – у понад 300 підрозділах міграційної служби.

 

Нормативно-правові акти ЦНАП

Бланки заяв адміністративних послуг

Інформаційні та технологічні картки

Перелік адміністративних послуг які надаються через ЦНАП 09.07.2018

 

Шановні відвідувачі Центру надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради!

Звертаємо Вашу увагу що в Україні працює Єдиний державний портал адміністративних послуг, завдяки якому громадяни можуть замовити та отримати чимало довідок та документів, часто навіть не виходячи з дому чи офісу.
Це портал, на якому зібрана вся інформація про адмінпослуги, всі нормативні вимоги. На порталі можна авторизуватись за ЕЦП (електронним цифровим підписом) та подавати заявки на послуги, підвантажувати всі необхідні документи, які одразу потрапляють у систему електронного документообігу та отримувати електронний документ у відповідь.
Ознайомитись з повним переліком онлайн послуг можна за посиланням: https://poslugy.gov.ua/info/services

 

Шановні громадяни, фізичні особи - підприємці, та юридичні особи!

З 30 січня 2018 року в ЦНАП Костянтинівської міської ради почали працювати платіжні POS - термінали для здійснення безготівкової оплати за адміністративні послуги.
Перевагами такої оплати є зручність та значна економія часу, що в свою чергу оптимізує процедуру надання адміністративних послуг.
Нагадуємо, що скористатись терміналами можуть держателі карток міжнародних платіжних систем Vіsa, MasterCard, Cirrus/Maestro, Простір, емітованих як АТ «Ощадбанк» так і картками інших банків. Комісійна винагорода за проведення платежів складає 2% від суми платежу операції, але мінімум 5 гривень.

 

 

 

© 2016 Костянтинівська міська рада.
Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт.
logo gray small
logo footer
85114, м.Костянтинівка, вул. Олекси Тихого, 260
Тел./факс приймальні: +38 062 724-36-10
Для відправлення запиту на отримання публічної інформації:
тел./факс: +38 062 724-03-93 E-mail: publ@konstrada.gov.ua  
Для офіційної кореспонденції:
E-mail: kon.v@dn.gov.ua