Центр надання адміністративних послуг

Шановні громадяни!

27 травня 2017 року мобільний сервісний центр МВС у Донецької області планує надавати адміністративні послуги у сфері реєстрації транспортних засобів, або заміни посвідчення водія мешканцям міста Костянтинівка біля будівлі Виконавчого комітету Костянтинівської міської ради за адресою: місто Костянтинівка, вул. Правобережна, 260 (автостоянка у дворі для службових автомобілів).
Консультації та попередній запис для надання вищезазначених адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради за адресою: місто Костянтинівка, вул. Правобережна, 260, каб. 118, або за телефоном (06272) 4-19-92, (06272) 4-02-77.

 

На Востоке страны заработали мобильные сервисные центры МВД

В Донецкой и Луганской областях гражданам будут предоставлять административные услуги бывших МРЭО не только стационарные, но и передвижные мобильные сервисные центры МВД. Отныне станет еще легче зарегистрировать авто, заменить водительское удостоверение или получить справку об отсутствии судимости.

С 12 апреля мобильные сервисные центры МВД будут предоставлять услуги в пгт Мангуш, пгт Никольское, г. Угледар, г. Александровка, г. Доброполье, г. Новолуганское, г. Северск, г. Константиновка, г. Святогорск, г. Лиман, г. Дружковка Донецкой области, а также в с. Марковка Луганской области.

«Наш приоритет – комфорт граждан. Важно, чтобы везде на Востоке страны граждане могли получить услуги сервисных центров МВД удобно, комфортно и спокойно. Мобильные сервисные центры МВД дают возможность сэкономить время и средства, потраченные на дорогу до ближайшего стационарного сервисного центра МВД, и, согласно графику выездов, получить необходимую услугу в своем городе», – отмечает руководитель Главного сервисного центра МВД Владислав Криклий.

Услуги гражданам будут предоставлять экипажи в составе двух администраторов и специалиста экспертной службы. Мобильный сервисный центр МВД на каждом выезде сможет предоставлять в среднем до 25 услуг.

20 передвижных сервисных центров, оснащенных современным оборудованием, будут выезжать по графику в отдаленные населенные пункты Украины, где нет стационарных сервисных центров МВД, и предоставлять гражданам наиболее востребованные услуги: регистрация и перерегистрация транспортных средств, замена водительского удостоверения, выдача международного водительского удостоверения, а также прием запросов на получение справок об отсутствии судимостей.

Напомним, что стационарные новые сервисные центры МВД работают в г. Бахмут Донецкой области и г. Северодонецк Луганской области. Центры работают по принципу единого окна, в открытых офисах, оснащенных самыми современными системами информационных технологий и коммуникативным оборудованием.

Посмотреть график курсирования и время приема мобильных сервисных центров можно на сайте hsc.gov.ua в разделе «Мобильные СЦ». Получить консультацию по услугам можно по телефону (044) 290-18-99 и на официальной Фейсбук-странице Главного сервисного центра МВД.

В частности, получить информацию о работе мобильного центра возможно в территориальном сервисном центре № 1442, который находится по адресу: г. Бахмут, ул. Юбилейная, 41. Консультации по телефону: (06274) 3-11-72, а также в Центре предоставления административных услуг Константиновского городского совета по адресу: г. Константиновка, ул. Правобережная, 260, каб. 118. Консультации по телефону: (06272) 4-19-92.

 

Паспорт ЦНАП

  Графік роботи суб’єктів надання адміністративних послуг, які беруть участь у роботі Центру надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради

Шановні відвідувачі зверніть увагу!

Суб'єкт звернення має право подати вхідний пакет документів до центру надання адміністративних послуг особисто або через уповноваженого представника, якому необхідно пред'явити документи, що засвідчують його повноваження.

Вихідний пакет документів передається суб'єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його уповноваженому представникові) у разі пред'явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження.

Видеоролик

Зразки заяв 

Управління Держгеокадастру інформаційні та технологічні картки 

Інформаційні та технологічні картки структурних підрозділів міської ради

Оновлені картки ДАБІ для ЦНАП 2016

Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області інформаційні та технологічні картки 2017, та методичні рекомендації 

Положення, регламент ЦНАП

Управління Держпродспоживслужби в м. Костянтинівці

 

Перелік адміністративних
послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Костянтинівської міської ради (станом на 31.03.2017)

Управління комунального господарства
1. Дозвіл на розробку документації із землеустрою та проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок.
2. Дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
3. Рішення про надання, припинення прав користування земельними ділянками та поновлення договорів оренди землі.
4. Рішення міської ради про надання у приватну власність земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян.
5. Рішення міської ради про продаж земельної ділянки.
6. Рішення міської ради про зміну цільового призначення (частки) земельної ділянки
7. Видача дозволу (ордеру) на видалення зелених насаджень.
8. Зміна договору найму жилого приміщення.
9. Включення об’єктів нерухомості до переліку об’єктів, що підлягають приватизації.
10. Видача ордеру на службове жиле приміщення.
11. Надання громадянам житла із житлового фонду соціального призначення
12. Видача охоронного свідоцтва (броні) на житлові приміщення.
13. Видача ордера на жиле приміщення.
14. Взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
15. Видача ордера на жилу площу в гуртожитку.
16. Надання в оренду майна комунальної власності.
17. Зміна статусів гуртожитків.
18. Взяття на квартирний облік громадян, які користуються правом отримання житла із житлового фонду соціального призначення.
19. Надання згоди на реєстрацію місця проживання особи.
20. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

Управління освіти міської ради міста Костянтинівки
21. Дублікат свідоцтва про базову загальну середню освіту.

Відділ архітектури та містобудування
22. Видача паспорту прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
23. Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.
24. Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки.
Відділ економіки і торгівлі
25. Рішення щодо узгодження режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг.
Відділ у справах сім'ї і молоді
26. Формування пакету документів щодо присвоєння почесного звання «Мати-героїня».
27. Видача посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім'ї.

Головне управління Держгеокадастру у Донецькій області
28. Видача висновку державної експертизи землевпорядної документації (для юридичних та фізичних осіб щодо об’єктів обов’язкової державної експертизи);
29. Видача рішення про надання у постійне користування та оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності (для юридичних осіб)»;
30. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель.
31. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами з видачею витягу;
32. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);
33. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу;
34. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації;
35. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка була допущена органом, що здійснює його ведення із видачею витягу;
36. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;
37. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.
38. Видача дозволу на зняття та перенесення грунтового покриву (родючого шару грунту) земельної ділянки.

Міськрайонне управління у Костянтинівському районі та м. Торецьку
Головного управління Держгеокадастру у Донецької області
39. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.
40. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.
41. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.
42. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.
43. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.
44. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.
45. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.
46. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
1) витягу з Державного земельного кадастру про:
землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць
обмеження у використанні земельземельну ділянку
2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)
3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.
47. Видача довідки про:
1) наяність та розмір земельної частки (паю)
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).
48. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.
49. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.
50. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

Управління Держпродспоживслужби в місті Костянтинівці
51. Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
52. Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності: на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;
на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.
53. Видача експлуатаційного дозволу операторам ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
54. Дозвіл на проведення заходів із залученням тварин.

16 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Донецькій області
55. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

Інспекція Державного архітектурно-будівельного контролю у Донецькій області
56. Реєстрація декларації про початок виконання підготовчих робіт
57. Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт
58. Реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт
59. Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт
60. Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації
61. Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації.

Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області
62. Державна реєстрація створення громадського об’єднання.
63. Державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
64. Державна реєстрації змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
65. Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання.
66. Державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання.
67. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання.
68. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання.
69. Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації.
70. Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації.
71. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання.
72. Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання.
73. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання.

Інформаційні та технологічні картки

Кабінет електронних сервісів Міністерства юстиції України

У рамках реформ системи реєстрації бізнесу та нерухомості Міністерством юстиції України запроваджено он-лайн сервіси для користувачів відповідних адміністративних послуг.
Вже зараз громадяни, представники юридичних осіб мають можливість отримати послуги он-лайн через кабінет електронних сервісів, за посиланням https://kap.minjust.gov.ua/services/registry, яким на цей час вже скористалися понад мільйони раз.
Так, у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень можна скористатись такими послугами:
- отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- перевірити документ, виданий державним реєстратором за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- отримати інформацію про стан розгляду заяви, що була подана державному реєстратору у паперовому вигляді;
- попередньо подати заяву про державну реєстрацію.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, зокрема, можна скористатись такими послугами:
- виконати безкоштовний запит на отримання відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
- отримати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у вигляді виписки, витягу.
- провести пошук запитів (витягів, випискок).
- подати заяву та електроні документи для проведення наступних реєстраційних дій: - державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем; - державна реєстрація юридичної особи, утвореної шляхом заснування нової юридичної особи за допомогою використання комп’ютерної програми «Реєстраційний портал» за посиланням: http://rp.irc.gov.ua/.
Отже, усі необхідні дані у вигляді витягів чи виписок, інформації можна отримати в електронній формі не виходячи з дому, через мережу Інтернет. Переваги такої системи:
• можливість оплати послуг в режимі он-лайн;
• отримання відомостей в режимі он-лайн;
• надання електронному документу статусу офіційного.
Усі отримані документи в електронному вигляді мають такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги.
Таким чином, користування он-лайн сервісами Мін’юсту значно заощадить ваш час і забезпечить зручність отримання відповідної послуги.

Управління державної реєстрації
Головного територіального управління
юстиції у Донецькій області

 

© 2016 Костянтинівська міська рада.
Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт.
logo gray small
logo footer
85114, м.Костянтинівка, вул.Правобережна, 260
Тел./факс приймальні: +38 062 724-36-10
Для відправлення запиту на отримання публічної інформації:
тел./факс: +38 062 724-03-93 E-mail: publ@konstrada.gov.ua  
Для офіційної кореспонденції:
E-mail: kon.v@dn.gov.ua